Hont: Miénk az ország, tiéd a hatalom és a dicstelenség
Amit a Soros-tervről mondani lehet.
Kamerafüggetlen gesztuskövető póló mutatkozott be az IFA-n és egyidőben vált rendelhetővé a Kickstarteren: vezérlőeszközzé alakítja viselője testét.
A Facebook nemrég olyan céget vásárolt fel, amelynek technológiájával felvett és élő videókat is lehet manipulálni, azokra illeszteni valamit, vagy eltüntetni onnan részleteket. Elsőre ijesztőnek tűnik, de nem kell arra gondolni, hogy a közösségi oldalra rossz célokra használja.
Virtuális valóság headsettel felszerelt fedélzeti szórakoztató rendszer tesztelésébe kezdett az Air France. Az utasok az utastértől elszeparálva, saját “repülő-mozitermükben” nézhetik 2D-s, illetve 3D-s filmjeiket és sorozataikat.
Megjelent egy szimulációs VR-játék, amely egészen a Marsra repíti, hogy felfedezze a vörös bolygót. A fejlesztésében a NASA is részt vett.
A San Diego-ban zajló Comic Con rendezvényen mutatta be a Warner Bros. a virtuális valóságra építő eddigi talán legjobb könyv, a Ready Player One filmes adaptációjának trailerét.
A virtuális valóság lenyűgöző dolgokra képes, most például látványos videóval bizonyították: a SpaceX forradalmi hordozórakétája egy kis medencén is tud landolni.
A Facebook VR-szemüvegéhez megjelent az a videó, ami a Fehér Házban kalauzol végig minket, méghozzá az Obama házaspár kíséretében.
A Disney és a Nokia a napokban összefogott, hogy különleges virtuálisvalóság-tartalmakkal bombázzák a rajongókat Az utolsó Jedik decemberi premierjéig.
A Facebook még éppen csak belevágott a virtuális valóság legkezdetlegesebb verziójába, de Mark Zuckerberg már jóval előrébb gondolkodik: a közvetlen agy-gép kapcsolaton.
A felhasználói élmény átformálása érdekében okoseszközeinek fejlesztése során két technológia, az intelligencia és az interakció forradalmára összpontosít a jövőben a Huawei. A vállalat Shenzenben tartott konferenciáján elhangzott: néhány éven belül már úgynevezett szupertelefonok lesznek a zsebünkben.
A Facebook virtuális valósága VR-szemüveggel a legjobb, de ez nem jelenti azt, hogy a simán számítógépen vagy mobilon facebookozók kimaradnak a szórakozásból: számukra is elérhetők lesznek az ott készített 3D-s objektumok, sőt, játszhatnak is velük az üzenőfalon.
A Mark Zuckerberg által bejelentett Oculus Go önállóan is használható szemüveg a virtuális valóság (VR) megéléséhez. Vagyis a működéséhez sem kábel, sem pedig a lencsék elé bedugott mobiltelefon nem kell. És nem is drága.
Egyre több olyan termékkel találkozhatunk, amelyet már a jól ismer kétbetűs rövidítéssel jellemeznek: VR, azaz virtuális valóság. A HTC most azt mutatja meg, hogy szerinte milyen egy jó VR-sisak. Igaz, nem nekünk.
A Marvel 12 szuperhősnének bőrébe lehet bújni, ha jövőre megérkezik ez a virtuális valóságra gyártott játék. Most kaptunk belőle egy kis ízelítőt.
Elsőre furcsának tűnhet, hogy Steven Spielberg elvállalja egy elsőkönyves sci-fi szerző, a műfaj iránt nem rajongó átlagemberek körében még csak ismertté sem vált művének filmes adaptációját.
Az idei év egyik legizgalmasabb játékának ígérkezik a virtuális valóságban átélhető, ismerősökkel együtt is játszható Lone Echo.
Új 360 fokos kamerákat mutatott be a Facebook, amelyek egy gömbben 6 és 24 kamerát foglalnak magukba. Így nem csak látni lehet a virtuális valóságot, de körbe is lehet benne nézni.
“Próbálják csak megnézni A bárányok hallgatnak című filmet úgy, hogy leveszik a hangot. Elég unalmas mozi lesz. De próbálják meg úgy, hogy a képet veszik el, és csak hallgatják. Az élmény megmarad” – ezzel a példázattal érvelt az audio fontossága mellett a Lisszabonban rendezett IFA 2017 sajtókonferencián Dr. Andreas Sennheiser. A nevét viselő vállalat vezérigazgatójának jól csengő mottója szerint amit látunk, az adja az információt, de amit hallunk, az kelti az érzelmet.
A Facebook szokásos éves fejlesztői konferenciáján, az F8-on jelentették be: megjelent a közösségi oldal virtuális világa, ahol egy VR-szemüveggel új dimenzióba kerül a kapcsolattartás szeretteinkkel.